Vind de volledige potentie van je merk
Ontdek onze case studies
Timing is alles bij een kortings-actie
Voor Grolsch was het cruciaal om consumenten niet alleen te bereiken, maar ook direct tot actie aan te zetten. Klassieke campagnes leverden wel zichtbaarheid op, maar bleven achter in conversie.


Van klik naar klant in één beweging
Voor XXL Nutrition was het cruciaal om online zichtbaarheid om te zetten in directe verkoop. Via onze Direct to Basket-technologie konden consumenten producten direct vanuit de advertentie aan hun winkelmandje toevoegen. Door focus op end-of-funnel targeting en conversieklare doelgroepen werd interesse moeiteloos omgezet in aankopen.
.jpg)
Een nieuwe blik op software marketing
Parasoft stond voor een uitdaging: hoe effectief CTO’s en compliance-specialisten te bereiken in een nichemarkt. Traditionele digitale strategieën bleken inefficiënt en duur.

Lanceren van de nieuwe perzik smaak.
Bij de lancering van Yakult Perzik lag de focus op een gerichte digitale campagne met maximale conversie. Dankzij Direct2Basket-technologie konden consumenten het product met één klik aan hun winkelmandje toevoegen. De campagne richtte zich specifiek op hoogwaardige leads die klaar waren om tot aankoop over te gaan.

Bereik resultaten met Techads
Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek of lees meer over onze methodes.